Når du som ansat på en institution skal oprette din bruger på Studiz gøres dette på følgende måde:

Opret bruger på studiz.dk:

1. Gå ind på studiz.dk og vælg ’log ind’ øverst i højre.

2. Vælg UNI-login eller WAYF alt efter hvad institutionen benytter og indtats dine oplysninger i rubrikken.

3. Vælg e-mail og password for din brugerkonto.

 

 

For efterfølgende login kan man anvende samme fremgangsmåde som tidligere eller logge ind med den valgte mail og password:

Glemt password:

1. Skulle man have glemt sit password, tryk da på ’glemt password’ for at nulstille det.


Velkomstmail:

1. Første gang man logges ind vil man modtage en velkomstmail på den valgte mailadresse.

2. Din Studiz administrationsansvarlige har også mulighed for at oprette en bruger for dig, hvor din mail indtastes. Herefter vil man ligeledes modtage en mail hvori passwordet fremgår.

 

 

Var denne artikel til hjælp?