På Kommunikation-siden i Studiz har du mulighed for at kontakte og sende beskeder til alle studerende tilknyttet jeres uddannelsesinstitution.

Her kan du også finde hele historikken af sendte beskeder og kladder.

 

 

 

 

 

Hvordan sender jeg en besked?

 

1. Udfyld beskedens overskrift og skriv beskeden.

2. Angiv hvem beskeden skal sendes til - f.eks. specifikke klasser, udvalg, studerende eller måske kun ansatte. Hvis du ikke angiver modtagere, vil beskeden blive sendt til alle studerende på uddannelsesinstitutionen. Dette kunne f.eks. være relevant for at informere alle om et arrangement eller dele en generel besked.

3. Du kan sende forskellige beskedtyper ved at afkrydse en eller flere af følgende felter:
• Push-notifikationer via Studiz-app'en, hvis de studerende har accepteret at modtage disse.
• E-mail – Disse bliver sendt til email-adressen, som den studerende har brugt til oprettelsen af deres Studiz-profil (hvilket typisk vil være deres private email-adresse).
• SMS - Disse bliver sendt til de studerendes telefonnumre.

4. Du kan angive en dato og et tidspunkt for udsendelse og gemme beskeden. Studiz' system vil så sende beskeden på den angivne dato og tidspunkt.

 

 

 

 

 

Hvordan kan jeg se, om beskeden er sendt/modtaget/læst?

 

Ved at klikke på en specifik besked kan du læse beskeden samt detaljer om beskedtypen og udsendelsestidspunktet. Dertil kan du se beskedens status, og hvorvidt den enkelte modtager har læst beskeden.

 

 

 

 

 

Var denne artikel til hjælp?